onsdag 26 oktober 2011

En dag med illamående

Vi fick trevligt besök av Sara idag och åt god blåbärspaj:) Theodor var väldigt nöjd med lite besök!

Innan Sara kom mådde jag lite illa men vilade bort det mesta men nu mot kvällen så kom det tillbaka... Inte så trevligt. Jag som sluppit illamåendet så bra nu. Förhoppningsvis har det bara med sömnbrist att göra. Fick i mig några köttbullar i alla fall:)

I morgon bär det av till rådgivningen på 1½ års kontroll med Theodor, fastän han inte är ens 1 år och 5 månader ännu. Nu ska Theodor i säng, blev lite sent, och så ska vi se på Simpsons:) Har andra maskinen tvätt och snurrar nu också så det ska hängas upp och så ska jag i duschen. Sen sovdags:) Blev lite dålig uppdatering idag men jag har helt enkelt haft bättre saker för mig;) (och mått illa då.)

1 kommentar:

  1. Jätteskoj att träffa er! :)
    Och Theodor e ju för söt!

    SvaraRadera