tisdag 25 oktober 2011

Den första hickan

Bebisen hickade för första gången igår:) Några veckor tidigare än Theodor första hicka. Nu sitter vi vid matbordet och äter frukost som vanligt. Så småningom ska vi bege oss in till stan till öppet dagis:) Länge sen vi varit dit nu tycker jag. Och genast när vi kommer hem blir det att slänga ihop mat, äta och cykla till mamma-barn träffen:) Fullt upp med andra ord, men med roliga saker som tur är:) Har två timmar att fördriva på stan också men det ska vi nog fixa. Theodor får sova i vagnen då och jag fönstershoppa:)
Usch, jag har de senaste nätterna haft mardrömmar om vatten. Eller inget farligt har hänt i drömmarna men det har varit nära flera gånger. Kanske det slutar om jag nämner det här?:)
Theodor sov bra inatt:) Och han somnade så snällt också igår! Kanske vi äntligen får tillbaka de rutinerna han hade när han hade napp? Verkar lite så:) Oj vad jag skulle vara glad om han tills bebisen kommer har lärt sig att sova i växasäng och sover hela nätterna och somnar utan problem både till nätterna och på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar