fredag 7 oktober 2011

Dagssömn once again

Theodor verkade jättetrött när han åt. La huvudet på bordet och orkade nästan inte lyfta pipmuggen för att dricka ur den men väl i säng så blev det skrik igen. Han slutade ändå ganska snabbt med det och nu ligger han och pratar med sina mjukisdjur:) Det är jobbigt att få honom att somna på dagarna nu men jag vet att det blir bättre med tiden. Eller så slutar han med dagssömnen helt. Tiden får utvisa. Nu är det bara att vänta på att han ska somna. Jag ska se på tv om ca en halvtimme. Theodors väska är packad. Och jag och Robin behöver inte ta med mycket. Theodor snorar lite nu igen men det är inte mycket alls så vi vågar nog åka men han ska kanske inte dregla på sin kusin riktigt:p Han pratar redan om att vi ska till "offa" ikväll å titta på "buu":) Men vi kanske inte hinner titta på kossorna idag. Blir säkert ganska sent innan vi är där. Men jag ska göra allt jag kan för en snabbare avfärd:) Sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar