torsdag 20 oktober 2011

Bullmamman

3 plåtar med nygräddade bullar finns nu i köket. Är väldigt stolt över dem:) Nu har vi att bjuda på om vi får gäster:p Theodor ligger i sängen och ska sova. Han börjar vara ordentligt trött märker man när han börjar göra saker han inte får allt för frekvent, men det tar alltid en stund innan han somnar. Om en halvtimme börjar "mitt" program på tv men fram tills dess ska jag nog surfa lite på min kära dator:) Det gör inte lika ont i bröstbenet mera så får hålla tummarna att det försvinner helt nu! Efter att jag sett på tv så måste jag ta itu med köket... Diskbänken svämmar över och min man kommer hem lite tidigare än vanligt och jag vill inte att det ska se värre ut nu än då han for:)

1 kommentar:

  1. Gubben såg bilden på bullen å sa gu va sugen på bulle jag blev nu, haha f*n dig nu måste jag och min mage ställa oss att baka i morrn hehe ;)

    SvaraRadera