söndag 16 oktober 2011

Bloggpriset

bloggpriset.ylebloggen.fi/nomineringar/

Och så är det igen dags att nominera bloggar till bloggpriset! Fram till den 23 oktober kan man nominera sina favoritbloggar. Ska själv göra det bara min dator anländer(1-2 dagar kvar!) för det går inte från mobilen.

Inatt sov Theodor till 8:) Och jag sov lika länge. Tror att jag vaknade före honom faktiskt. Min snuva är ite så farlig idag men halsen är inte okej. Dricker tè nu för att kurera mig. Slocknade på soffan redan 10 igår så sömn har jag fått i alla fall. Ikväll ska vi åka hem igen. Och imorgon börjar Robins "höstlov" så han ska i jobb. Men i slutet av veckan kanske vi åker på mini resa till Åbo:)

1 kommentar:

  1. Herre gud vilken fin blogg =)
    Hoppas du blir frisk snart!!!

    Ha det så jätte bra!

    SvaraRadera