lördag 22 oktober 2011

Att mobilblogga

Måste erkänna att det varit väldigt jobbigt att mobilblogga så länge som jag gjorde. Blogginspirationen försvann och det var inte alls lika roligt som att skriva från en dator. Men om jag inte bloggat alls hade jag nog gått under så det är bra att det går att mobilblogga:) Men jag märkte nog att besöksstatistiken försämrades under "mobilbloggningsperioden" vilket inte är så konstigt eftersom inläggen blev ganska tråkiga. Men nu är jag tillbaka och det känns så bra! Utan bloggen skulle jag nog känna mig tom och konstigt. Den har blivit en så självklar del av mitt liv:)
Och idag upptäckte jag en sak: Jag skriver inte jättedåligt! Läste igenom några inlägg som var några månader gamla och jag måste säga att jag nog skriver bättre än jag tror vilket var en rolig upptäckt:) Har aldrig haft så stor blogginspiration som nu!

Och så lite allmänt då.
Theodors feberstatus: 38,0 så den har gått ner ordentligt och han sover bra:)
Hans mamma börjar känna sig klar för en god natts sömn så småningom, fastän det är lördag, men man vet aldrig hur natten blir!
Får nu hoppas att Theodor sover bra inatt och att han blir frisk snabbt! Gonatt:)

(Och nu började ungen gnälla)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar