måndag 24 oktober 2011

Ändrade planer

De ringde från Öppet dagis idag och I:a hjälpkursen har blivit inhiberad så det är vanligt öppet dagis som gäller för vår del imorgon. På kvällen ska vi på mamma-barn träff:) Sen på onsdag så stannar vi hemma och min kompis kommer hit på besök:) På torsdag ska vi fortfarande till rådgivningen med Theodor.

Theodor åt riktigt duktigt idag:) Och somnade utan minsta gnäll på dagen! Får se om det går lika bra nu. Det är ganska skönt att ha honom att somna redan mellan 7 och 8 måste jag säga. Så ska vi nog fortsätta göra bara det går:) Nu dricker han välling och sen får han hoppa i säng men sin nya kudde:) Hittills har har inte haft kudde när han sovit men vi köpte en idag.

På tal om att köpa saker så var vi och handlade till Minimani istället för Citymarket... Känner mig lite otrogen mot "vår" butik men det blev faktiskt billigare när vi handlade vid Minimani och de har så otroligt mycket produkter (om man bortser från kläder som jag ändå inte brukar handla från "supermarketar").

Nu ska jag söka efter tyg till babykorgen:) Tänker sy nytt för de som är på nu är över 20 år gamla. Hittade en sida med trevliga tyger på förut men mins inte vad den heter så jag ska googla:)

4 kommentarer:

  1. Om du hittar något trevligt tyg som du vill beställa härifrån så säg åt mig så fort som möjligt, vår syjunta ska skicka efter inom kort (frakten borde bli gratis)!
    http://www.michas-stoffecke.de/

    SvaraRadera
  2. Prisma e också billigare än citymarket :)

    SvaraRadera
  3. Håller med anonym, och s-bonus ger bättre än k-plussa :)

    SvaraRadera
  4. Det beror på vad man handlar. Men jag tycker inte om prismas urval eller uppbyggnad så handlar hellre någon annanstans.

    SvaraRadera