måndag 12 september 2011

Regn regn regn

Jag har verkligen sovit jättebra i natt! En kisspaus bara och Theodor sov hela natten. Sen sov han till 10 på morgonen och jag som hade gått och lagt mig redan halv 11 fick ordentligt med sömn:) Och när Robin for till skolan så tog jag hans kuddar också så jag har legat riktigt nerbäddad och lyssnat på regnet:) Varmt och skönt!

Idag saknar jag min dator mycket. Jag är lite mer snuvig nu igen. (Blir alltid mer snuvig när vi är hos svärmor så jag börjar lite misstänka att jag kanske är allergisk mot katter, lite?) Jag skulle helst ligga i soffan med datorn i famnen istället för att sitta här och kämpa med att trycka ner tangenterna vid stationära datorn:p

Idag har vi inget annat än veckohandlande som program. Tur det för det är riktigt sitta inne väder idag.

Igår var vi på födelsedagskaffe till Robins farmor och Theodor uppförde sig så fint:) Vi berättade att han ska bli storebror också för det hade tydligen inte kommit fram förut. Theodor lärde sig att säga blomma i helgen!:) Så sött:) Vi kom hem ganska tidigt igår vilket var skönt! Fick se på Idol och så åt vi plättar.

Hoppas på en bra dag idag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar