måndag 26 september 2011

Jullängtan


Igår när jag städade fick jag vårkänsla. Man brukar ju storstäda och vädra på våren men nu är det ju höst. Men jag kom fram till att jag inte kommer att städa så där noggrannt före jag vill att bebisen ska titta ut. Så det här fick bli årets julstädning det då så tar jag vårstädningen i februari;)

Blev riktigt inspirerad till att sy julgardiner till köket så jag ska spana in tyg imorgon tror jag:) Men först ska vi till öppet dagis såklart! Jag har blivit lite mer pysslig av mig nu igen. Har några projekt på gång. Hoppas på att bli klar med dem också;) När halsduken är klar så ska jag äntligen börja med en bebisfilt. Kommer att kännas mycket mer motiverande att sticka än en knallrosa halsduk som jag tvivlar på att jag ens kommer att använda... Men får öva mönstret till filten i alla fall:)

Mindre än tre månader kvar till jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar