måndag 26 september 2011

God morgon!

Jag har svoit jättebra inatt! Theodor har åtminstone inte väckt mig. Vet inte om han alls vaknade inatt? Han sov åtminstone till halv 10:) Vi möblerade om i hans rum igår så kanske det var lösningen på nattskriken? Eller så har Robin varit uppe inatt med honom. Jag har haft så oroliga drömmar den senaste tiden men inatt drömde jag faktiskt bara lugna trevliga drömmar:)

När jag var så här långt gången med Theodor, 20+3, så var vi på ultraljud. Nu måste jag vänta ännu 4 hela dagar:p Längtar! Idag har jag inte många "måsten". Ska bara vattna blommorna, städa hallen och veckohandla:) Det är otroligt skönt att ha lägenheten så här städad! Kanske känner mig så energisk att jag tvättar lite kläder också:) Verkligen en bra start på veckan det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar