fredag 26 augusti 2011

Vecka 16+0


Växer det gör den, i långsam takt:) Jag känner mig mer energisk för varje dag som går vilket är skönt! Känns som att man börjar ha kommit en bra bit på vägen nu:) Jag dricker jättemycket! Om jag går någonstans är vattenflaskan med hela tiden och används flitigt. Min kondition är verkligen inte bra, men eftersom blodvolymen ökar något otroligt mycket så är det inte så konstigt. Inte helt lätt att odla bebis;) Tycker att veckorna bara flyger förbi nu! Små små sparkar får jag ibland och de lär bli starkare snart:) Ska bli kul! Vikten hålls ganska på samma nivå men lite uppåt nu:) Jag tar alltid bilden på morgonen den dagen nya veckan börjar och väger mig på samma gång, utan morgonmål i magen. Tror jag får bäst resultat då. Viktkurvan med Theodor blev lite hackig beroende på när på dagen jag vägde mig. Men kurvorna ser ganska likadana ut. Har inte gått ner lika mycket nu men med Theodor började kurvan gå upp igen tidigare än nu. Jag gissar att jag börjar gå upp i vikt varje vecka nu:)
I morse vaknade jag av mig själv och jag var utvilad! Det var skönt! Och så har jag drömt mysiga bröllopsdrömmar hela natten:p Idag åker vi norrut igen men först ska vi antagligen boka resa. Det tar en stund för oss att bestämma oss eftersom det är så mycket att tänka på! Men nu tror vi att vi vet hur vi gör:) Men jag ska läsa på mera om det under dagen så jag blir klokare. I helgen ska vi fira Veneziad lite smått och så ska vi på födelsedagskaffe till min faffa:) Men min lillebror har vattkoppor tydligen och det vill Theodor inte ha ännu om vi ska på resa om 2 veckor!
Theodor sover ännu:) Det är ganska skönt att vara vaken ensam på morgonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar