fredag 19 augusti 2011

Vecka 15+0

Ny vecka igen då! Magen ser ut att ha krympt sen förra veckan men vikten har också gått ner ännu mera så nu ligger jag på den lägsta vikten hittills i graviditeten. Med Theodor hade vikten börjat gå upp åtminstone lite den här veckan.


I morse när jag vaknade så vinglade allt fastän jag låg ner och bättre har det inte blivit. Känner mig verkligen inte okej just nu. Försöker få i mig lite saft för att höja blodsockret. Vet inte varför det är såhär ibland. Fick det första gången i Helsingfors när vi var i en butik. Hela golvet började gunga under fötterna på mig men det gick snabbt om. Gissar nog att det här släpper så småningom också. Är dessutom snuvig och lite illamående. HÄR blev det en spypaus för min del! Har inte spytt sen vecka 11+någonting men nu gjorde jag det igen... Får nog ta och ringa BM och fråga vad hon tycker jag ska göra. Känns inte bra det här med svindel och ingen mat i magen. Tur att telefontiden börjar om 7 minuter i alla fall. Usch vad jag hatar att spy! Men bättre med plötsligt illamående än timtals med illamående och att sen spy och det inte blir bättre, som jag hade i början. Gud vad man går igenom mycket för att få en bebis!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar