fredag 19 augusti 2011

Va sjutton?!

Vem har sprungit iväg med den sista gnutta matlust jag hade?! Kom tillbaka med den genast! Sitter, okej ligger i soffan och knaprar i mig knäckebröd. Ett halvt ägg av två kokade fick jag i mig. Suck. Ägg har jag ju ätit hela sommaren utan problem! Säg inte att jag ska börja må sämre nu när man "ska" må som bäst?! Men med min ovanligt tvärtemotiga graviditet så skulle det faktiskt inte förvåna mig... Min käre man slutar jobbet två timmar tidigare för min skull idag:) Förhoppningsvis får vi våra pass uthämtade idag på samma gång vi ändå är i stan under jobbtid. Nu är jag sur på mig själv för att jag åt upp den sista bananen igår. Vi behöver ju inte slänga mycket mat när det går jämt ut men idag är det inte en bra dag att ha tomma skåp. Får ta och öppna en burk ananas tror jag. Det borde jag få i mig, men det innehåller inte mycket salt... Får sticka ner tungan i saltburken;) Igår kväll var jag sur på alla hamburgarreklamer på tv för jag blev så hungrig och ville äta upp dem men idag är jag inte speciellt sugen på det. Matlust: komsi, komsi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar