onsdag 24 augusti 2011

Uppe med tuppen

Igår bestämde jag mig för att vi åker till Öppna daghemmet idag:) Så uppstigning klockan 8. Theodor sover ännu så länge jag är på datorn för jag måste kolla upp busstiderna och så ÖD säkert är öppet idag:) Om en halvtimme får vi ställa oss ut till busshållplatsen så jag ska väl börja packa ihop oss. Sen på eftermiddagen ska vi luncha med bästaste Daniela, hon med Theodors kusin i magen:) Jag brukar må som sämst på förmiddagen så får ta med mycket mat att plocka i mig. Men det SKA gå bra idag. Mest nervös för att åka med bussen, vilket jag aldrig gjort här förr! Men det ska gå bra det också:) Blir en heldag på stan idag. Robin kommer och hämtar hem oss efter jobbet. Nu måste jag nog stänga av datorn så vi inte missar bussen:) Ha en bra dag!

Jag har för övrigt en tendens till att drömma sanndrömmar;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar