torsdag 4 augusti 2011

Under en LP skiva

Medan en Magnus Uggla LP skiva snurrade i spelaren (båda sidorna) så hann jag precis:

Plocka bort saker ur torkskåpet
Diska och sätta allt i torkskåpet
Ta en bild på mig själv, haha;) (Om 1½ vecka ryker åtminstone en del av håret bort!)
Sätta på en maskin med tvätt
Plocka i diskmaskinen och sätta på den
Ta bilder på Theodor:)
Hade någon glömt vilken linslus han är?;)
Och så fick han banan till mellanmål så länge mamma städade:)
That's it! Så mycket hinner man under en LP skiva:p Har tänkt vänta tills tvättmaskinen snurrat färdigt och då sätter jag på en annan Magnus Uggla LP skiva. Vi booorde ha två. Och då ska jag hänga upp byke, dammsuga, plocka undan Theodors leksaker. Sen får vi se om jag hinner med mera innan min man kommer hem från jobbet! Ska springa efter posten nu:)
(Det känns SÅ bra att ÄNTLIGEN ha MOTIVATION till att blogga så som jag vill blogga! Det här blir bra det:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar