torsdag 18 augusti 2011

Torsdags morgon

Theodor bor vägg i vägg med en tonårs pojke. I morse var det ingen bra kombination när musiken började dunka i väggen redan före 8! Var fem före att springa över dit men det slutade ganska snart och Theodor somnade om en stund.
Usch vad jag hatar när det ska svartna för ögonen var eviga gång jag stiger upp! Och då är mitt blodtryck ändå inte jättelågt. Men det borde ge med sig snart tror jag:)
Igår kände jag mig som en riktig hemmamamma/hemmafru. Jag lagade köttbullar och krusbärskräm till efterrätt och båda på samma gång ännu till;) Kände mig faktiskt ganska huslig:) Men ikväll slipper jag göra mat:D Det blir våfflor och det brukar Robin ta hand om:) Det är lite konstigt att det har blivit så att vi har olika maträtter som vi har hand om:p
Jag börjar faktiskt bli lite hungrig nu! Brukar inte ha matlust så här tidigt på "morgonen":p Ska nog fixa ihop något gott åt mig nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar