torsdag 11 augusti 2011

Torsdag

Ja den här veckan har gått snabbt fram! Har ännu Theodors farbror och faster här på besök och idag ska vi in till stan innan de åker hem. Ikväll ska vi säkert in till stan när det är konstens natt. Kommer att vara fullproppat med folk! Inte det mest optimala med barnvagn, men vi klarade oss förra året:) Tror mitt tålamod kan vara ett större problem;)
Solen lyser idag för omväxlings skull! Skönt:)
Idag är jag i vecka 13+6 så imorgon byter jag vecka, igen! Enligt mina egna uträkningar så är beräknat datum 14 februari, enligt ultra 13-14 februari men de behåller ändå 10 februari som datum. Konstigt, men så gjorde de när jag väntade Theodor också. Har siktat in mig på 21 februari. Theodor har ju födelsedatum 010610 så nästa får gärna ha 210212, lite spegelvänt:) Annars så satsar vi på 29 februari;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar