måndag 29 augusti 2011

Senare

Theodor sover ännu, jag är duschad, tvätten upphängd, ett nytt lass tvätt snurrar och bebisen sparkar:) Igår kände jag inga sparkar under dagen men idag har de haglat tätt tycker jag:p

Theodor har lärt sig att säga kocka(klocka), stäng och gung(gunga):) Han sover fortfarande megamycket. Och igår åt han nästan ingen mat alls... Men det kan vara så att han blev mätt på allt mellanmål som hans fammo gav åt honom?! Hoppas att det är så i alla fall för äta ska han ju. Han rörde inte ens kvällsmaten igår. Han ska till rådgivningen nästa vecka så ska prata med dem om hans sömn. Och så får vi hoppas att huvudet växer och att kurvan inte sjunker mera.

Jag hoppas att han vaknar snart så han får äta. Blir sen lunch när han sover så länge mitt på dagen. Men idag lär det inte bli någon kvällstupplur eftersom han sovit till 2.

Vi har inte fått vår bokade resa bekräftad ännu men senast imorgon borde de höra av sig. Så jag håller tummarna och är lite smånervös:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar