måndag 22 augusti 2011

Rådgivningsbesök v16

Blodtrycket 105/66, lite lågt men jag brukar ha lågt.
Hb 115. Senast var det 134 så BM trodde inte riktigt på det, speciellt inte när jag inte varit tröttare än vanligt. Var mycket värre med Theodor och då låg Hb aldrig under 120 så jag behöver inte börja med järntabletter ännu i alla fall. Och det slutade inte blöda på ett bra tag från mitt finger! Brukar aldrig ha det så, så det var väl det mest spännande som hände idag;)
Vikten 0,1 kg mer än sist. Total viktnedgång på 2,4kg.
Hjärtljud 148 slag/minut. De två andra gångerna jag har hört hjärtljuden var de 155. Med Theodor låg de högre.
Nästa besök blir i vecka 22+3! Men före det blir det UL i vecka 21+0.

Theodor somnade i cykelstolen på väg hem:) Jag blev inte lika slut av cykelturen som jag brukar bli:p Nu sover ungen i sängen:) Jag ska ta det luuuugnt! Kanske fixa ihop en smörgås åt mig eller två. Det var skönt att få höra hjärtljuden idag. Hördes bara svagt först men sen flyttade bebisen på sig så det hördes mycket bättre:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar