tisdag 23 augusti 2011

Planerar.

Oj oj oj vad det är mycket man ska ta reda på innan man bokar resa! Speciellt när vi har i princip noll erfarenhet av det. Alla flygbestämmelser, försäkringar, ännu mera flygbestämmelser, bilparkering, hotell. Det är mycket att komma ihåg! Men nu tror jag att jag börjar ha det på klart hur vi ska gå tillväga! Jag tror att jag vet vad man gör först och hur. Ska se om vi får biljetter beställda. Eller om vi inte orkar åka iväg alls. Det är inte klart ännu så. Känns overkligt att vi kanske ska lämna Finlands trygga gränser för nästan en veckas tid:p Sånt brukar vi inte göra. Kanske skulle nåla fast varsin lapp på oss att det är första gången vi flyger (räknar inte med min flygning för 12 år sedan för jag mins nästan inget av det). Det är lite läskigt. Och svårt att veta när man är redo att klicka på boka:p Oj vad ni resvana ska sitta och skratta åt mig nu;)
Tyckte mig höra jamande från Theodors rum så jag antar att han är vaken och pratar med kissekatten sin:) (Alltså Theodor som jamar åt sin mjukiskatt, ingen riktig katt;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar