fredag 12 augusti 2011

Orka...

Jag har ännu inte städat i köket. *skäms* Hittar inte orken att komma upp ur soffan börja på. Robin slutar jobbet om ca 2 timmar och när han kommer hem så ska diskmaskinen ha "snurrat" klart. Skulle egentligen inte orka åka norrut idag. Men på lördag spelar ett bra band där så vi ska och dansa. Lääänge sen sist kan jag lova! Undrar om det fortfarande är gratis för de som är under 30?
Jag vet inte riktigt vad Theodor håller på med. Han har varit i sängen ganska länge nu. Ibland är han tyst, men sen har han ljud för sig så jag vet faktiskt inte om han har sovit alls?! Han lär inte somna när jag plockar med disken. Hörs för bra in till hans rum. Nå, han lär sova i bilen sen i alla fall. Nej nu måste jag ta mig upp ur soffan eller så växer jag fast här!

1 kommentar:

  1. Ja tror et di hadd ändra så et int i er gratis nameir. Håhå, ja sko nästan å vila å dans :)

    SvaraRadera