tisdag 9 augusti 2011

♥När En Bild Säger Mer Än 1000 Ord♥



13 kommentarer:

  1. Ojdå, megagrattis! Undrar hur många andra läsare har haft på känn att något är på gång?? Du har ju mått lite illa och så??

    Grattis ännu, när är det BT? Tänk att Theodor ska bli storebrorsa!

    SvaraRadera
  2. Åh men GRATTIS Josefin!!! Gud vad glad jag blir :) En liten kotte på gång igen!!!
    Hur långt gånget är du? När är det BF? Hur mår du??? Ojoj...nu överöser jag dig med frågor här *hihi* Men det är ju så spännande :)
    GRATTIS igen gumman!!!

    SvaraRadera
  3. Grattis :) Kan det vara så att alla dessa symtom du haft hör ihop med detta?

    Grattis Theodor ska bli storebror!

    SvaraRadera
  4. nemen vad roligt! stort grattis till er :)

    SvaraRadera
  5. Jaha, du har släppt bomben nu sådär officiellt! ;) Grattis igen och lycka till!

    SvaraRadera
  6. Hade mina aningar :) Stort grattis till lilla kotten i magen ;)

    SvaraRadera
  7. Hej hej.
    Kikar in från februaritråden :-)
    Fin blogg du har.
    Kramis

    SvaraRadera
  8. Grattis! Kopplade ihop din blogg med en annan mammablogg på en svensk sida av en ren slump för bra länge sedan, du skrev om samma saker på båda bloggarna just den gången så jag förstod att du gömde dig bakom den också! Det har varit spännande att läsa båda bloggarna haha. Därför har jag nu väntat länge på att du skulle släppa bomben här också! ;) grattis igen och lycka till med bebis nr 2 :)

    SvaraRadera
  9. UNDERBART!! Grattis! Hur var det att berätta för omgivningen? :) Kram

    SvaraRadera