tisdag 16 augusti 2011

Lilla magen

Gårdagen började dåligt men slutade bra. Blev nöjd med håret, åt god mat och tittade på en bra film:) Men i morse var det dåligt igen. Theodor vaknade tidigare än vanligt och jag vaknade med huvudvärk. Jag som nästan aldrig har huvudvärk! Men nu har den försvunnit nog. Kom på att det kan vara bihålorna som bråkar igen. Har varit ganska snuvig.
Har fått ett stort sug efter oboy nu. Läste att skelettet på bebisen utvecklas mycket nu så det behövs kalcium. Tur att kroppen säger till om sånt för jag är väldigt dålig på att få i mig mjölkprodukter normalt.
Nu vill jag ha energi till att städa här! En massa energi och motivation! Men ingen idé att ens försöka stiga upp. På förmiddagen klarar jag knappt av att gå från ett rum till ett annat. De senaste två månaderna, lite mera, så svartnar det alltid för ögonen när jag stiger upp. Alltid! Det är lite jobbigt. Har nog haft så det svartnar för ögonen ända sen jag var liten men då bara ibland, inte alltid. Nå, jag tror att jag hade så hår i början med Theodor men att det försvann senare i graviditeten.
Här kommer en bild på magen med kläder på:p Tror inte att någon skulle våga fråga om jag är gravid riktigt, men lite större är den väl:)


1 kommentar:

  1. Om du inte äter mjölkprodukter kan du försöka äta mycke gröna grönsaker. Helst råa, såsom gurka, zuccini, broccoli, spenat, gröna bönor, kål osv. Innhåller massvis med kalcium samt vitaminer ;)
    Även frön är rika på kalcium. Jag blandar tex egen mysli på solrosfrön, sesamfrön, havregryn, nötter, pumpafrön och lite torkade frukter. Nyttigt och gott :)

    SvaraRadera