onsdag 31 augusti 2011

Graviditetskrämpa #554

Huvudvärk. I normala fall har jag aldrig huvudvärk. Eller jag kan få det i högst 5 sekunder sen är det över. Har varit lyckligt lottad med det!
Nu har jag huvudvärk lite varje dag. Och nu just när jag fick alla kläder ihopvikta började det igen. Men som tur är så håller det inte på länge. Kanske inte det bästa att sitta framför datorn när jag har huvudvärk;) Men jag ska snart fortsätta med listan. Kläderna in i skåpet och sen är diskmaskinen näst i tur. Men eftersom Theodor sover och diskmaskinsplockning låter ganska mycket så tror jag att jag tar vardagsrummet först. Usch vilka tråkiga inlägg det kommer nu men jag måste få inspiration till städningen någonstans ifrån. Det bästa är när jag blir på städhumör av mig själv, men det sker inte alltid så då får jag försöka locka fram det. Om jag klarar av att städa allt så blir det antagligen en blåbärspaj när Robin kommer hem och det är ju gott;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar