torsdag 4 augusti 2011

God morgon!

Utvilad efter ännu en sovmorgon:) Igår vaknade Theodor "redan" 9 men idag sov han till 11 igen. Hade en stor fluga eller något i sovrummet så jag sov inte lika länge som honom. Det känns som att jag har glömt något. Som att vi egentligen har något program idag eller någon annan dag som jag helt glömt bort... Inte så roligt. Men det borde inte vara något.
Igår när Robin kom till stan så köpte vi varsin glass. Man vet aldrig när den sista riktiga sommardagen är. Vi fick syn på min svåger på motorcykel och han såg oss och stannade så vi pratade med honom en stund:) När vi kom hem hade Theodor lagt en otrevlig överraskning i blöjan. En av de värsta hittills kan jag lova! Blev att slänga hela ungen med kläder på i duschen för att ens få av honom dem. Och som pricken över iet så hade han på sig en Puma body och de har väldigt konstiga dimensioner! Jättelånga ärmar och jättesmal och tyget töjer nästan inget. Så det blev lite svårt att ta av den när den var blöt... Men till sist hade vi en ren och mysig unge igen:)
Drömde en massa inatt! Om Emmas föräldrars villa(?), en tv i en källare, om Pia och hennes Ivar:p Det blir kanske så när man sover mycket:p Idag har de lovat åska och det ser mörkt ut, meeen åskan hittar aldrig hit. Den håller sig alltid minst 10 km borta Så vi påverkas inte av det alls.
Min vänstra arm börjar övergå till brunt istället för rött och kinden är inte röd mera. Och det där var väl kanske sista varma dagen så jag får väl vara 50/50 brun/vit hela vintern;) Är lite arg på mig själv att jag inte fattade att sitta åt andra hållet ibland... Men annars var det riktigt trevligt igår:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar