måndag 1 augusti 2011

Dopdag, 14 månader och augusti

Många rubrikförslag idag:)
Idag är det ett år sedan Theodor döptes! Och jag som tyckte att han var så gammal när han blev döpt, hela 2 månader:p Lillplutten där! Och om någon glömt hans hela namn så är det Theodor Leif Valdemar. Min morfar och Robins farbror heter båda Leif och Theodors farbror och morbror heter också Leif till andra namn så det namnet fick vi från båda sidorna:) Valdemar heter min farfar och Robins pappa hette det till andranamn så det finns också på båda sidorna. Enkelt val:)

Idag är Theodor 14 månader gammal! Hipp hurra:) Nog för att månadsräkningen snart faller i glömska när han börjar bli så gammal;) Det är väldigt smidigt att ha en unge som fyller år den första:) Vi satsar på ettor och nollor här i familjen. Jag är född den tionde, Robin den elfte och Theodor den första:) Får nog i princip börja säga att Theodor går nu. För han går mycket. Men mera när vi inte är hemma?! Konstigt:p

Idag är det också augusti! Förr tyckte jag att det var en höstmånad men inte i år. Jag är förkyld ännu och det stör mig så förbannat mycket. Mitt immunförsvar måste verkligen vara dåligt! Men jag är friskare idag än igår:) Vi har ganska mycket planer i augusti. I helgen ska vi norrut, träffa kompisar och gå på bostadsmässa. Helgen efter ska vi antagligen också norrut för det kommer ett bra band dit och spela så vi ska och dansa jag och Robin:) Helgen efter det är det Juthbacka marknad som man inte får missa och sen veckan efter är det Veneziad och sen börjar skolorna, typ.

Imorgon ska vi till Polisen och beställa pass och körkort. Sen blir det sjukhuset med Theodor. Lite nervöst men det ska nog gå bra. Antagligen gör de inget annat än att prata 10 minuter med oss och antingen är allt bra eller så får vi komma tillbaka på röntgen.

Till sist bjuder jag på en dopbild:) Tror inte jag laddat upp bilder från dopet förr?! Men jag är ganska noga med vem jag laddar upp bilder på och jag har inte frågat några som finns på de flesta dopbilder så ni får en på mig och Theodor:)


2 kommentarer:

  1. Sötisa! Ja måst sej att du passar föträfflit bra i sneidlugg, tips tips infö frissan ;)

    SvaraRadera