onsdag 31 augusti 2011

Ännu en dag

Inte fullt lika energisk idag som igår, men ett lekparksbesök har vi inplanerat efter Theodors sovstund, om vädret tillåter då. Jag har gjort smörgåsar åt mg i smörgåsgrillen igen:) Ska bli gott bara de svalnar. Orkar engagera mig lite mer i vad jag äter nu när matlusten börjar komma tillbaka!:)
Min dator börjar visa tecken på att ge upp nu igen... Den blir jättelätt varm och slår av sig själv så får se hur det blir med det här inlägget. Kanske jag hinner?
För att få inspiration till saker som ska göras så slänger jag ihop en liten lista. Får se hur många punkter jag får gjorda idag.
  • Tvätta tyget till babynestet
  • Vika ihop alla kläder som hänger på tork och lägga dem i skåpen
  • Plocka i diskmaskinen och starta den.
  • Städa sovrummet
  • Städa vardagsrummet
  • Städa Theodors rum
  • Gå till lekparken med Theodor
  • Koka kaffe tills Robin kommer hem från skolan
  • Om jag hinner så slänger jag ihop en blåbärspaj också:)
Tänk om jag skulle få allt detta gjort idag! Skulle vara sjukt stolt över mig själv då och låta Robin göra alla kvällssysslor;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar