torsdag 28 juli 2011

Torsdag kväll

Theodor sitter på en filt och läser en bok. Min äkta hälft är ute och snickrar på något. Jag ligger i soffan med datorn i famnen:p Så småningom ska Theodor i säng och så ska jag och Robin börja med maten. Theodor fick äta ensam ikväll för jag vill äta i soffan framför en bra film 2 månaders dagen till ära:) Hittills idag har vi klippt gräsmattan och ätit gladd med blåbär. Theodor bara älskar frusna blåbär:p Helt blå i ansiktet nu. Han ser lite frusen ut;) Det blev lite svalt och blåsigt ute ikväll. Skulle vara trevligt med kvällssol på terassen men sån tur har vi tyvärr inte.
Imorgon är det redan fredag! Tiden går så fort fram så jag hänger inte med alls! Tycker att jag går och lägger mig precis hela tiden:p På lördag kanske det blir kräftskiva hos grannarna! Jag har aldrig ätit kräftor förut så får se vad jag tycker om det:p Ha en riktigt skön julikväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar