tisdag 12 juli 2011

Hiss och familjeparkering

Jag blir så sur varje gång vi är till butiken och jag ser folk som parkerar på familjeparkeringen utan att ha med ett enda barn! Tycker att det är så onödigt att damer i 50 års åldern ska parkera där bara för att få nära till dörren och de som faktiskt har med sig barn får gå över hela parkeringen för att komma in. Ett otroligt störande moment när vi veckohandlar.
En annan sak som jag stör mig på är när "vanligt" folk inte orkar åka rulltrappa utan tar hissen så att de med barnvagn måste vänta 7 gånger längre att få komma upp/ner en våning.
Jag har aldrig parkerat på familjeparkeringen utan barn och jag tar aldrig heller hissen om det finns rulltrappor. Någon annan som stör sig på sånt folk?!

3 kommentarer:

  1. Håller med till 100%

    SvaraRadera
  2. Janå he e no na som stör me na brutalt myki he å!

    SvaraRadera
  3. DET FINNS NOG ORSAKER TILL ATT ALLA INTE KAN ÅKA RULLTRAPPOR UTAN BEHÖVER ÅKA HISS UTAN BARNVAGN

    SvaraRadera