måndag 25 juli 2011

God morgon!:)

Theodor sov till halv 11 idag:D Så skönt! Jag är hes för i lördags blev det lite kallt på kvällen så min förkylning som aldrig verkar gå om blev inte direkt bättre av det... Nå, jag överlever:)
I helgen har Theodor lärt sig lite nya saker. Han går mycket mera nu än förr, men kryper fortfarande mer än går. Han har lärt sig att säga "hej hej" och vinka på samma gång och det är sååå gulligt:)
Vi har en spindel i taket:S Vill helst inte ha något att göra med den så den får lov att hålla sig i taket för dit har jag ändå inget ärende:p Men att den håller på att gå så den kommer rakt ovanför mig är lite otäckt. Tänk om den faller ner?!
Idag ska jag och Theodor till butiken och handla lite mat. Vår bil är inne för målning nu (tack vare Batman som cyklade i vår bil på påsk) så vi får en hyrbil men Robin ska iväg och träffa lite klasskompisar ikväll så vi hinner inte veckohandla. Så jag tänker vara en duktig fru och ha maten klar när han kommer hem:)
Vi kom till Vasa sent igår. Först lite före 12 var vi här. Så det var ganska skönt att Theodor sov så länge idag. Jag känner mig kreativ idag. Skulle kunna ta och sy något, men jag vet inte vad. Har inte så mycket tyg hemma nu så borde egentligen cykla in till stan här någon dag.
Nästa helg ska vi inte norrut för en gångs skull:p Vi borde ta och skaffa pass åt oss för jag tror att vi har kommit fram till vart vi ska åka på bröllopsresa i höst:) Men jag kanske inte avslöjar det riktigt ännu:p
Undrar om vi får hem kallelse till barnpoli den här veckan. Och undrar hur länge vi måste vänta innan vi får komma dit? Jag tror inte att det kommer att krävas operation.
Nu har Theodor kommit på att han kan hälla ut vatten på sitt bort och dricka det därifrån så jag ska stoppa honom från en större översvämning;) Ha det bra!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar