fredag 22 juli 2011

Fredag once again

Tycker att det är fredag hela tiden! I morse vaknade Theodor halv 10. Lite tidigare än 10-11 men jag går nog med på det i alla fall;) Sen har han ätit morgonmål och busat på lite. Och så blev han för busig, med andra ord trött så nu är han i sängen igen och håller på att somna. Plockade fram en stor låda med babykläder igår när Theodors farbror och sambo var hit för de lånade lite av dem. Blev alldeles nostalgisk av att ha dem framme igen:) Men jag tror att alla plagg har krympt under förvaring för Theodor har aldrig varit så liten:p Lådan hade lämnat framme nu tills idag och Theodor hittade den och började kasta ut allt på golvet. Inte det roligaste. Nu kan jag inte sätta undan den heller för den ska i Theodors skrubb och jag vill inte störa honom när han sover.

Idag ska vi packa oss i bilen och köra norrut igen. Ska sitta "barnvakt" åt mina syskon när föräldrarna är borta över helgen. Men ikväll får min äldsta lillasyster kanske vakta Theodor när han sover för vi ska kanske ut en stund. Får se:) Imorgon blir det säkert till att åka till Jakobstad och äta kebab och se vad det bjuds på för program. Och på söndag hem igen. Kanske via Theodors farmor i något skede.

Vi fick igår hem en lapp om att ett stort brev kommit till posten som vi får hämta. Antagligen bröllopsfotonen vi beställt från fotografen:) Men det är bara 5 bilder. Borde beställa efter tackkort också snart men jag tycker inte att vi måste stressa med dem.
De hade lovat åska inatt och idag men jag har inte hört ett enda buller. Men åskan hittar ju ändå aldrig hit till oss. Vi bor nog på ett väldigt lugnt ställe:p Vad ska jag hitta på nu när Theodor sover då?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar