onsdag 27 juli 2011

Drip drop mitt i natten


Varmvatten beredaren läcker...

1 kommentar:

  1. Åh nej vad jobbigt med en läcka *suck* Drygt när sånna saker går sönder :/

    Jag hoppas verkligen att allt går bra på sjukhuset nästa vecka. Har ni fått någon info om vad det kan bero på då? Jag hoppas att allt ordnar sig utan operation i alla fall... Måste kännas jobbigt för er. Oron lär ju inte bli mindre när det blir något sånt. Jag vet själv hur orolig jag var när Melody föddes med blåsljud och vi fick lov att göra en massa kontroller, ultaljud och EKG för att kolla... Även om det är något som är ganska vanligt så blir man ju rädd och orolig ändå!
    Håller tummarna för att allt går bra i alla fall.

    Med oss är allting bra. Tiden räcker inte riktigt till bara. Jag jobbar ju heltid under sommaren, och när jag är ledig så vill jag hitta på grejer med Melody. Så det blir inte mycket tid vid datorn inte nu på sommaren. Men det ändras väl när hösten kommer kan jag tro :)

    Ha en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera