torsdag 9 juni 2011

Värme och mera värme

22 grader ute redan klockan 9. Tänkte att vi kanske tar och cyklar in till öppna daghemmet idag, men märkte att det är stängt idag. Igår var jag och Theodor ute på cykeltur men inte långt. Det gick snabbt men var tungt:p Måste nog se ut en ny cykel åt mig. Men den där kanske jag skulle överleva en tur in till stan och tillbaka. Nästa vecka ska vi norrut så då tror jag jag ska kika in vid Biltema och se om de har någonting billigt men passande:p

Jag har sovit ganska bra inatt. Theodor hade problem med att somna p.g.a. värmen, men efter att vi lagt en handduk under honom och tagit av pyjamasen så somnade han. Kanske vi cyklar in till stan idag i alla fall? Börjar vara en stund sedan jag var dit, inte för att jag egentligen behöver någonting vad jag kan komma på nu. Kanske öppna dagis imorgon. Nu ska jag fixa ihop lite morgonmål åt mig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar