fredag 3 juni 2011

Vad hände?!

Jag hade nästan 300 nya unika besökare den 1a juni här på bloggen! Normalt har jag ca 70 nya unika per dag men i måndags var det tydligen full rulians här:) Kul men så konstigt! Och inte en enda av de 281 skrev grattis åt Theodor? Är det något fel på komenteringen?

Så småningom ska jag värma upp ostsoppa åt mig och Theodor och sen ska vi väl gå ut en stund i det vackra vädret:) Jag tycker om Theodors rutiner just nu. Han sover hela natten till ca 9, sover en gång på dagen ca 3 timmar 12-3 och sen somnar han 8-9 på kvällen:)

Jag ska ta med kameran när vi går ut så får ni lite bilder:) Äntligen! Vi har annars fått bilderna från fotografen så de kommer också upp så småningom men de finns bara på Robins dator nu eftersom min cd/dvd läsare till datorn är sönder. Nej nu behövs en blöja bytas! Ha en bra fredag:)

2 kommentarer:

  1. Åh så rolit! Ja måst koma å sij på bildrä nagang! :) Minns ti sej till om ni ska ha na från Ikea! ;)

    SvaraRadera
  2. Förlåt! Grattis i efterskott Theodor! :)

    SvaraRadera