fredag 3 juni 2011

Promenad

Kom just hem från en uppfriskande promenad med Emma och Lucas. Theodor var såklart också med:) Robin är ännu på jobb men när han kommer hem ska vi handla inför veckoslutet:) Sen ska vi säkert äta god mat med ett glas rött framför tvn. Det låter helt perfekt! (Ja, jag skrev om ett glas rött igår också men nu är det så att vi har ännu en öppnad vinflaska från bröllopet som börjar bli dålig snart. Normalt dricker jag inte vin varje kvll;)) Ska bli skönt med en lugn och normal helg nu! Ingen stress över huvudtaget! Bara ta det lugnt:) Så skönt! Kanske bada bastu också? Första helge som nygifta:) Första fredagen som gifta! Imorgon har vi varit gifta en hel vecka! Kan inte säga annat än att hela veckan har gått snabbt! Bröllopet var som en dröm i vardagen:) Och jag känner mig inte "tom" nu när jag inte behöver planera mera heller. Har ju räkningar att betala;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar