torsdag 16 juni 2011

Mätt

Känner mig ännu mätt från gårdagens kvällsmat. Det var jättegott! Fick se 3D bilder på Theodors kusin också:) Häftigt!

I morse sov vi till kvart före 9. Men Theodor var vaken en stund inatt. Det är redan torsdag idag! Helg igen imorgon! Usch vad tiden går fort fram nu. Tycker att det är fredag hela tiden!:P Nå, inte mig emot:) Theodor sitter på pottan. Jag ska ta mina allergimediciner snart. De har faktiskt hjälpt mot snuvan! Men nu är jag lite förkyld sådär annars så då hjälper det ju inte lika mycket. Har haft lite ont i halsen från och till.

I helgen ska vi på American Car Meeting:) Dit var vi förra året också. När jag var gravid så hade jag som målbild att vi hela familjen skulle på ACM. Det var nära att det inte blev av när jag hamnade att få antibiotika via dropp 1½ vecka efter förlossningen emn jag hann bli frisk så det blev av:) Det börjar bli tradition att fara dit:) På söndag ska jag försöka komma mig iväg till min kompis och hälsa på henne och bebisen:) Ska antagligen köpa en cykel åt mig också.

Igår när vi var hos Mathias och Daniela och jag skulle stiga upp med Theodor i famnen så knastrade det till i mitt knä och det gjorde ont. Litar ännu inte på mitt knä. Det är lite ömt. Nu ska jag plocka bort Theodor från pottan för han har kakkat fördigt:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar