måndag 16 maj 2011

Vi gifter oss NÄSTA VECKA!

I lördags var vi till kyrkan och pratade med kantorn. Hon spelade upp olika alternativ till in och utgångs musik. Och det finns, som jag berättat tidigare, en låt som jag tyckte var så fin när jag var 14 och den ville jag då ha om jag gifter mig. Gissa vilken låt Robin gillade mest nu?! Jo, samma:) Så det gick utan problem! Utgångslåten valde vi rätt snabbt också. Och så valde vi den sista psalmen. Så nu är allt spikat och klart när det gäller själva vigseln, and it feels gooood! Vi provgick in också och funderade hur vi ska göra när vi går ut lite:) Det var inte alls läskigt att gå in i kyrkan, fast nu var det ju inte några gäster där:p I alla fall så gick jag och log, haha:)
Sen i går så färgade jag och klippte mitt hår lite:) Samma färg som innan så det är bara utväxten som är förändrad egentligen. Tur att jag har en så duktig kompis som är frisör:) Eller hon blir samma dag som vi gifter oss.
Idag är det bara, endast, only 12 dagar kvar!!! Eller ska jag säga, NÄSTA VECKA GIFTER VI OSS!!! Men efter att vi gick i kyrkan så känns det inte lika nervöst:)
Det som är kvar att göra är programbladen, vigselprogram och så ska vi köpa lite mer att dricka.
Vi köpte ju 11 champagne flaskor och två lådor öl i lördags. Det mesta har vi redan transporterat till Kronoby och Terjärv. Vi kanske åker norrut nästa helg igen i alla fall. Högtalarna skulle vi gärna testa innan så. Det är inte mycket som ska tas med norrut nu till bröllopet. Min klänning, skorna, ett halsband, programblad, vigselprogram och namnskyltar till borden. Om två veckor ligger jag säkert här på soffan igen och bloggar, men då med ett nytt efternamn och bilder från bröllopet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar