fredag 27 maj 2011

Vi gifter oss imorgon!

Det kan vi säga nu:)
Theodor börjar vakna.
Jag har inte mått lika illa i morse så det verkar vara på väg bort:) Jag har inte ont i halsen idag! Så jag verkar nog få ur min ljud i kyrkan imorgon:p Och vi verkar få användning av paraplyet.
Theodor vaknade inatt och var ledsen så jag fick gå och bädda ner honom. Säkert tänderna som bråkar. Det har blivit väldigt tråkiga inlägg utan bilder nu men för det första så är jag på Robins dator mest och så har jag inte tid att blogga med så hög kvalitet. Men jag vill ändå skriva av mig:p

Räkna ut hur mycket bål vi ska ha och köpa ingredienser till det.
Köpa mer lemonad.
Köpa godis.

Köpa några ballonger till.
Hämta underkjol.
Färdigställ programblad.
Printa ut, klipp och vik programblad.
Printa ut några till vigselprogram.

Stryka slöjan. (Nästan helt slät)
Packa allt inför helgen. (Hälften klart)
Meddela till hotellet vilken tid vi checkar in på hotellet.
Öva vals.
Gå in skorna. (Gjort lite, kommer antagligen inte att gå in dem mera)
Fixa en spellista med musik. (nästan helt färdigt)
Fundera med Emma och Joacim om högtalare mm.
Fixa en dator att spela musik från

Töm minneskorten. (Hälften tömt) Köp Pommac! Det glömde vi igår.

Men det mesta är ändå gjort. Får hoppas att vi inte glömt någonting viktigt!

2 kommentarer:

  1. LYCKA TILL imårån! Ni finns i min tankan å ja sir framemot att få si bildren san :)

    SvaraRadera