torsdag 12 maj 2011

Snörvel

Theodor har smittat mig med sin snuva. Blä. Men annars mår jag bra:) Jag har blivit brun!! Inte mycket, men lite:) TUR att jag hade en axelbandslös topp på mig igår!:) Blev lite röd på axlarna men idag är det bättre. Idag ska Robin till optiker och vi ska eventuellt gå in till stan igen, men via posten efter buzzadorpaketet vilket gör promenaden någon km längre. Jag har inte bestämt mig helt för om vi ska gå eller inte. De hade lovat dåligt väder idag, men temperaturen är 10 redan och solen skiner.

Igår ringde min läkare och berättade att jag är mycket allergisk mot allt gräs. Trevligt. Normalt ska man ligga under 0,35 och jag var mellan 9-12 vid alla fem grässorter som de testat mig för. Så jag har redan nu börjat äta antihistaminer. Måste se så jag inte reagerar på allergimedicinen och så att jag inte har röda kliande ögon på bröllopet av gräset sen. Så rätta tidpunkt att börja är nu.

16 dagar kvar till bröllopet! Igår köpte vi plastmuggar och kaffeservetter så nu är ytterligare några saker fixade:)

Och sist men inte minst: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN CISSI!!

1 kommentar: