torsdag 26 maj 2011

Ont i halsen

Ja har ont i halsen. Tror jag börjar bli förkyld men ingen hosta eller rinnande nädsa hittills. Hoppas att det håller sig borta tills söndagen i alla fall!

Jag rensar musik nu. Det är ganska svårt. Me nog ska jag få ihop några dansvänliga låtar:) Bakgrundsmusiken är nästan lite lättare att rensa. Theodor sover ännu. Skönt:) Printern vill absolut inte sammarbeta nu... De första 15 prograbladen fick jag ju ihop så enkelt! Hoppas att den börjar printa snart igen med bra kvalitet och inte randiga bilder och svag text. Färgen verkar vara slut men jag hoppas att det inte är det som är probelmet! Nå nu gör den någonting... Men nej, färgen verkar vara slut! Helt sjukt! Vi köpte ju nya patroner igår! Lönar det sig nu att gå in till något ställe och printa eller köpa nya patroner?! En patron är 20€. Det blir dyrt det här. För dyrt... Får ändra till blå text på nästa programblad:p Nä, men det här är inte roligt nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar