onsdag 25 maj 2011

Illamående?!

Alltså nu börjar jag bli riktigt trött på mitt j*vla illamående! Mår illa när jag vaknar och sen försvinner det efter en stund. Sen börjar jag må lite illa på kvällen också. Har kommit fram till att det INTE kan vara av nervositet och jag är INTE gravid heller. Har ingen aning om varför jag mår så här nu?! Äter för dåligt? Brist på någonting? Något hormonellt? Ja till lördagen får det nog ta och ge med sig!

Jag kunde ha smink i ansiktet igår:) Vi var och åt pizza med Robins kompis och det var riktigt roligt:) Theodor åt en hel djuptallrik full med ärter, majs, gurka, knackorv och köttbullar:) Och han är under ett så han åt gratis:p Sen köpte vi mera färg till printern och en stans. Sen var jag ohc Emma ute på en långpromenad:) Jag fick något fel på armbågen igår. Det gör skitont så fort jag ska göra någonting som ens lite anstränger den... Och det är kvar idag. Suck.Varför kommer alla krämpor nu?!

Det är verkligen inte mycket kvar nu insåg jag igår kväll. Robin fick i alla fall musik överfört till datorn så det är gjort. Ska se över programbladen nu på förmiddagen men ca 13 så åker vi iväg på mamma barn träff:) Ska hämta underkjolen också. Lämnade in ringarna för gravering igår. Drömde inatt att de graverat helt fel i min... Kul. Ska hämta dem på fredag. Robin kommer inte att ha en vigselring men vi låter vårt datum bli ingraverat i hans förlovningsring. 3€ kostar det;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar