måndag 16 maj 2011

Ihanaa leijonat!

Kan ju inte ha varit någon som missade ishockey VM finalen igår. Helt fantastisk match! Ärligt talat var jag 80% säker på att Sverige skulle vinna men så blev det då inte;) 6-1! Och då gjorde Sverige det första målet:p 5 mål fick Finland i sista perioden. Vi har vunnit VM en gång förr och då var jag 4 så jag minns inget av det. Har varit lite sur över det. Men nu har jag ett guld som jag garanterat kommer att minnas! Vi var över till Joacim, Emma och Lucas och tittade på finalen. Theodor var vaken nästan hela matchen men somnade mot slutet fastän vi satt och skrålade som galningar:p (Skulle ha ropat ännu mera om vi inte haft två sovande gossar i huset)
Börjar nu i efterhand fundera om vi bara inbillade oss att vi vann, men eftersom det enda som pratas om på radio är VM guldet så kan jag faktiskt tro på det! Tänk att vi vann:) Skiter totalt i att det inte gick bra i Eurovision för VM är MYCKET större:)Ihanaa, ihanaa, ihanaa!!!!

(Ber om ursäkt att jag nu har flippat ur lite men jag lovar att det snart kommer ett icke ishockey relaterat inlägg. Är bara så förbannat stolt just nu!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar