torsdag 26 maj 2011

I övermorgon

Verkligen inte mycket kvar nu!
Jag somnade runt 12 igår och fick sova till 7, sen somnade jag faktisk om och sov till lite före 8. Mår inte lika illa nu idag som tur är. Men jag är lite förkyld. Drömde att jag gick barfota i snön inatt så det märks att jag är lite rädd att bli sjuk:p Theodor somnade mellan 10 och 11 igår. Han sov så länge när vi kom hem från mamma barn träffen. Idag ska jag ha allt utprintat som ska printas ut. Och så måste vi och handla det sista till bröllopet.
När vi lämnade in ringarna för gravering och hade berättat vad som skulle stå i dem så frågade damen i kassan om vi kan hämta dem nästa vecka! Men jag sa att vi nog ville ha dem när vi gifter oss. Vi hade ju sagt att lördagens datum skulle graveras in i dom så varför skulle vi inte behöva dem på lördag:p Imorgon får vi hämta dem.
Imorgon ska vi ställa till i festlokalen. Så idag ska det mesta göras. Men nu när jag ändå mår lite småilla så vill jag bara ligga ner. Därav bloggar jag istället för att printa. Det brukar bli bättre efter en stund. Orkar oftast inte ta i tu med något direkt från morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar