måndag 16 maj 2011

Fredagen den 13 maj

Blogghe***tet har legat nere hela dagen så jag skriver ett inlägg nu som jag kommer att posta sedan när bloggen fungerar igen.

Idag är det fredagen den 13! Det är också min svågers födelsedagJ Grattis grattis!

Läste på tidningen att Mc Donalds i Jakobstad börjar med 18 års åldersgräns efter kl. 16 varje dag! Tänka sig:p

Läste också att Saade var så förbannad för att de läste upp hans namn sist och att det skulle ha varit med flit de la Sverige till sist på listan. Tss...

Ikväll är det ishockey men jag vet inte vilken tid. Robin jobbar över idag så han kommer hem först efter 6... Han för lite före 7 i morse. Trist att ha är borta så mycket...

Idag är det 15 dagar kvar till bröllopet! Jag gjorde hälften av alla bordsplaceringskort igår men sen tog limmet slut! Robin får köpa mera när han kommer hem. Imorgon är det bara en vecka kvar! Robin har börjat engagera sig lite mer i planeringen nu och har börjat fixa en dator varifrån vi kan spela musik och musiken också för den delenJ

Vi gick inte in till stan idag. Det är kallt, regnigt, Theodor är trött och är dålig i magen(hoppas att det bara är tänderna som ställer till det), jag är trött och det behöver städas här! Theodors sjättetand har gjort hål i tandköttet nu men man känner inte tanden ännu.

Nu sover Theodor och jag har bytt lakan i sängen vår. Jag lyssnar på vår brudvals. Vi borde verkligen börja öva på den nu men det borde inte vara så svårt. Som tur är så har vi båda taktsinneJ Men ni som kommer på bröllopet ska inte förvänta er för mycket!

Imorgon åker vi norrut. Vi ska träffa kantorn i något skede och så ska jag färga håretJ Sen åker vi inte norrut före dagen innan bröllopet! Så jag har idag packat ihop lite bröllopssaker som vi inte behöver ha här. Servetter och sånt. Hittade mitt magiska drinkparasoll från möhippanJ Hade det i håret men så flög det iväg över gatan men efter en stund så flög det tillbaka och landade i min hand:p Magiskt!

Det här blir långt och nu har jag säkert glömt bort hälften av allt jag skulle skriva om idag! Jag ät jättearg på blogspot! Det stog någonting om att blogspot skulle vara nerlagt en timme igår kväll. Det är verkligen inte igår kväll mera och jag har försökt få igång bloggen i 7 timmar nu utan att lyckas. Har haft riktig abstinens! Därför sitter jag och bloggar i Word nu... Hm... Bloggberoende?!

Skyller på att det är fredagen den 13 idag. Det är säkert där felet ligger.

Har för övrigt fått ställa Theodor i duschen två gånger idag. I morse var han med händerna rakt i kakka... Första gången handen var på väg dit sa jag nej och tog bort handen. 0,3 sekunder senare var den där igen bara för att bråka. Varför gör ungar så redan när de är så små? Bara för att han inte får så blir det så mycket roligare. Och senare idag så var det väldigt geggigt och våtservetterna var slut. Dessutom har han börjat trotsa och vill inte ligga still vilket gjorde det ännu geggigare. Nej fy. Hoppas att jag slipper byta flera kakkablöjor idag!

Emma, Joacim & Lucas kommer hem idag:D Jeij! De har varit borta lääänge! (Ok, en vecka)

Nu börjar en A4 sida vara full med text här så jag ska nog avsluta detta megalånga, trista inlägget. Är sur på Blogspot och kommer att vara det några dagar ännu beroende på hur snabbt de får igång allt igen. Märkte nu också att gårdagens inlägg inte syns?! WTF?! Nu ska surpuppan Josefin inte skriva mera utan städa. Hejdå.

//Josefin 15:29 13.05.2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar