tisdag 24 maj 2011

Färgen

Färgen till printern tog slut. Så nu kan jag inte göra mera! Eller, jag kan ändra om bordsplaceringen för jag fick idag veta att en gäst inte kommer. Tur att vi inte printat ut programbladen ännu:) Ska ta bort ett namn därifrån då.

Det blir en massa bröllopstjat här märker jag... Men jag har inte så mycket annat att skriva om. Theodor sover och den här dagen går långsamt fram. Det är inte meningen att man ska stiga upp så tidigt på morgonen:p Eget fel när jag ska vara så nervös. Vet inte vad exakt jag är nervös inför. Det är nog bara det att det är så spännande. Inte varje dag man gifter sig riktigt:p Borde söka fram presentkortet till gravering av ringen och börja fylla i vår bröllopsbok! Men jag har så ful handstil. Nå, nu vaknar Theodor så jag ska sluta skriva:) Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Ja det är både skönt och overkligt att få saker gjorda rent praktiskt =) Nja, har lite kvar.. men det tar sig =)

    SvaraRadera