måndag 16 maj 2011

Ett år

För ett år sedan såg jag ut såhär. visste jag inte hur länge till jag skulle få vänta! Det är alltså idag, för ett år sedan som Theodor var beräknad att titta ut. Så om 16 dagar fyller han ett år! Han fick sin sjätte tand i lördags:) Och igår gick han lite till. Om man sätter honom att stå en liten bit från något intressant så går han dit:) Gullungen! Men jag tror nog att det tar några veckor åtminstone innan han går på riktigt. Tror inte att han gör det på bröllopet. (iofs trodde jag inte att Finland skulle vinna ishockey heller;) Okej, jag ska sluta skriva om ishockey med hänsyn till mina Svenska läsare;P)
Jag var inte jättestor ändå. 2 veckor senare såg jag ut såhär.
Tänk att det har gått ett år sedan mitt beräknade datum! (Ganska lätt att komma ihåg det beräknade datumet. 16 maj och jag gick 16 dagar över tiden)
Tiden går så otroligt fort och jag minns inte allt hur det var att vara gravid längre! Helt sjukt...

1 kommentar:

  1. Ja men tänk vad tiden går fort ändå. Känns som nyss man gick med magen i vädret och nu är snart våra små charmisar ett år gamla :)
    Har hur som helst varit det mest underbara året någonsin :)
    Hoppas ni har en finfin måndag.
    Kram

    SvaraRadera