måndag 23 maj 2011

5 dagar kvar!

Det är ju ingenting. Vi har 4 kvällar på oss att printa ut alla programblad och vigselprogram. Så ska vi köpa godis, bålingredienser, kaffe. Men sen är det inte mycket kvar:)

Mitt stora orosmoment nu är mitt ansikte. Nu har jag smort in det så det är lite bättre. Men i helgen så har jag haft jätte ont runt ögonen och väldigt torr hud där som flagar. Nu känns kinderna nästan normala men jag vet inte hur de kommer att reagera på att få smink på sig. Nå, de har ännu 5 dagar på sig att bli bra:) Jag är optimistiskt inställd till det. Får väl en massa finnar nu istället när jag smort in det men det har jag hellre än röd skarp hud som gör ont. Har ingen aning om vad det var jag reagerade på men det är nog säkrast att använda eget smink.

Theodors skjorta är struken, min slöja är godkänd av frisören. Allt börjar klaffa! Trodde att jag kommer att stressa ihjäl mig den sista veckan men det verkar inte så:)
På fredag ska vi till festlokalen och ställa till tillsammans med ca 20 personer?! Finns många som vill hjälpa till:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar