torsdag 21 april 2011

Vigselsamtal

Har en del frågor till prästen som jag borde skriva upp till ikväll. 19:00 ska vi träffa prästen. Ganska sent men vi hinner inte tidigare. Här är kyrkan vi ska gifta oss i:)
Den här veckan har gått för snabbt. Vi hann ju bara vara här i tre hela dagar! Väldigt mycket fram och tillbaka nu. Men nästa vecka så är vi hemma på helgen:) I helgen ska vi förutom vigselsamtalet hinna vara till påskbrasan på lördag, helst till samlingshuset och titta, påskmiddag i Rönnbackan (hos mina föräldrar) och så ska vi träffa våra kompisar.
Nästa vecka ska jag till läkare och till brudklänningsbutiken och prova ut en underkjol, men annars är ingenting inplanerat så då ska jag fortsätta med bröllopsplaneringen. Robin får sommarlov om 8 dagar! Eller, han börjar jobba kanske det heter. Då är han borta längre dagar:( Men han får lön för det och har inga läxor:)
Nu har jag kommit till den punkten att jag inte räknar ner till bröllopet, istället får jag panik över hur lite tid det är kvar! Men jag vet att allt hinner ordna sig. Bara att tänka positivt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar