fredag 29 april 2011

Under en månad kvar

Nu är vi nere på 29 dagar kvar till bröllopet. Om exakt en månad kommer jag första gången att vakna upp som fru:)
Idag får jag äntligen prova klänningen med underkjol! Härligt:)

I morse så ösregnade det, men nu skiner solen:) Theodor vaknade inatt och hade tappat nappen. Det brukar inte hända, men igår kväll kände jag på mig att inatt hamnar jag att stiga upp, och rätt hade jag.

det gör ont i mina ben. dels på grund av att rullskridskorna skavade (fick till och med ett skavsår på benet) och dels för att vi faktiskt gick in till stan igår. En timme tog det:p En snäll Bibbi kom hit med blåbär åt oss igår! Så nu får jag baka paj:) Men kanske inte idag. Idag är det kungabröllop, One tree hill, underkjolsprovning och veckoslutshandlande på chemat. Får nu se hur mycket av det som jag hinner med sen i slutändan.

Jag saknar min dator... Det är inte likadant att sitta och skriva på någon annans. Inga bilder får jag in. Och från mobilen är det lite halvjobbigt att blogga också. Nå, får kanske min sladd redan ikväll om jag har tur, men antagligen först om en vecka. Hoppas att ni står ut med lite sämre inlägg nu ett par dagar till.

Tycker att bröllopet ändå börjar kännas under kontroll. Paraplyet är det bästa inköpet hittills;) Det är ändå inte så jättemycket kvar att göra. Åtminstone så käns det okej idag:) Kandke för att jag får prova min brudklänning med underkjol:D

Började ta nässprayen idag så får se om jag slipper snuvan till bröllopet. Har haft den i ett år och 10½ månade nu så jag börjar bli lite trött på den, men jag har också vant mig vid den (hur det nu hänger ihop). Jag har drömt en massa konstigt idag. Drömde att klänningen som kungliga bruden ska ha var vit med svarta prickar och hade ett lååångt släp. Drömde att inga av våra bröllopsgäster pratade med oss under bröllopet. Drömde att vi hade "brutit" oss in i någon annans hur och tittade på tv där eftersom vi annars bara bodde på en strand. Drömde att en bekant till mig hade fått cancer. som ni märker harjag haft fullt upp inatt! Tur att inga av drömmarna är sanna i alla fall:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar