torsdag 7 april 2011

Skön morgon

Theodor sov i eget rum inatt och han vaknade bara en gång under natten:) Vi satsar på en helnatt inatt tycker jag:p
I morse så var jag gaska utvilad fastän jag vaknade redan 7 av Robins alarm. Theodor sov ännu när Robin for till skolan men vaknade sen lite över 8. Eftersom jag städade hela lägenheten igår så finns det inte mycket som "måste" göras mera. Det betyder att jag har tid att bröllopsplanera heela dagen:) Det som jag jobbar med nu är bakgrundsmusik till festen. Svårt det här! Är lite fundersam när det gäller transporten till festlokalen... Vet inte om vi ryms in i bilen! Nå, måste se över det sen närmare. Vi ska försöka komma till festlokalen under påskhelgen och titta hur det ser ut där. Okej, jag vet exakt hur det ser ut där men jag vet inte hur stora borden är och om det ryms 4 långbord där.

Vad hade ni för typ av bakgrundsmusik på ert bröllop?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar